Jesteś tutaj

Nowe biuro Sephora Polska w Business Garden

Wraz z końcem kwietnia siedziba główna Sephora Polska zmieniła swoją lokalizację. Nowe biuro spółki znajduje się obecnie w kompleksie biurowym Business Garden, zlokalizowanym w Warszawie przy ulicy Żwirki i Wigury.

Biuro Sephora Polska o powierzchni blisko 2100 mkw., znajduje się na pierwszym piętrze biurowca 16c należącego do otoczonego zielenią kompleksu Business Garden.

– Zmiana siedziby naszej spółki odbywa się w roku, w którym świętujemy nasze 20. urodziny w Polsce. Zrealizowaliśmy ją przede wszystkim z myślą o naszych pracownikach i ich komforcie codziennej pracy. Do dyspozycji pracowników oddaliśmy powierzchnię znacząco większą od poprzedniej, a na niej komfortowo zaprojektowane i wyposażone miejsca pracy, 11 sal konferencyjnych i 6 tzw. focus room-ów – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska. 

We wnętrzach dominuje charakterystyczny dla Sephora czarno-biały kod kolorystyczny z elementami czerwieni, a także nurt eko – zarówno na poziomie zastosowanych materiałów, jak i przyjaznych środowisku rozwiązań, które firma wprowadziła w obszarze technicznym, jak i do codziennego życia biura m.in. poprzez nowe zasady segregacji śmieci i rezygnację z wody w butelkach. Wszyscy pracownicy biura Sephora otrzymali butelki z filtrem wielorazowego użytku, a na terenie siedziby w kilku punktach kawowych zainstalowano filtry do uzdatniania wody do picia.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wraz z modernizacją Atrium Promenada, perfumeria Sephora ruszyła ze swoim nowym konceptem, który marka konsekwentnie wdraża od jesieni 2017 r. Sephora otworzyła swój zmodernizowany salon o powierzchni ponad 500 mkw., w nowej, atrakcyjnej lokalizacji – prestiżowej Alei Fontann.

Perfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale konkursu The World Retail Awards w kategorii Best International Retailer of the Year. Spośród wszystkich globalnych firm wyróżniono łącznie siedem. W ostatnim czasie Sephora znalazła się także w gronie 3 najbardziej ulubionych marek wśród pokolenia Millenialsów i generacji Z zgodnie z nowym badaniem analizującym popularność światowych brandów z rynku mody, piękna i handlu detalicznego. 

X

Przeczytaj również