Jesteś tutaj

Advertisement

PPL Koral – 40 lat wspomnień Polaków z Koralem

PPL Koral oraz marka Koral obchodzą w tym roku 40-lecie na polskim rynku. Producent będzie świętował je hucznie – zaprezentuje w sumie aż 30 nowości produktowych na jubileuszowy sezon. Dodatkowo założyciele firmy – bracia Koral – aby uczcić jubileusz zachęcą Polaków do wspominania najbardziej radosnych chwil z ostatnich 40 lat. Producent przygotował również loterię urodzinową, w której jubilaci w codziennych losowaniach powalczą o ponad 500 nagród o łącznej wartości 200 tys. zł.

Marka Koral, z okazji swoich 40. urodzin, umożliwi konsumentom przeniesienie w czasie i powrót do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości. Jubileuszowy rok zainaugurowała wyjątkową akcją – uruchomieniem internetowej kapsuły czasu, gdzie na specjalnie stworzonej stronie bokochamtechwile.pl każdy z nas może zgłosić zdjęcie, film, uwieczniające miłe wspomnienie. Zgłoszenia do konkursu publikowane są na stronie i tworzą niezwykłą historię wspomnień Polaków z ostatnich 40 lat. Konkurs „Bo kocham te chwile” wystartował na początku lutego, a już dziś na stronie można obejrzeć prawdziwe perełki. Konkurs potrwa do 31 października i podzielony jest na 9 miesięcznych tur. W każdym miesiącu nagradzane są wyjątkowe „chwile”, a wygrani otrzymują nagrody w stylu retro.

Z okazji 40 urodzin marki Koral każdy będzie miał szansę świętować swoje urodziny w wyjątkowy sposób. Pod koniec kwietnia na stronie www.zalodowani.pl  wystartuje „Zalodowana Loteria”, w której każdego dnia nagrodzeni będą aktualni jubilaci. Aby wziąć udział w zabawie należy sprawdzać codziennie wylosowaną szczęśliwą datę urodzenia, kupić loda Koral i zachować paragon. Jeśli wylosowana data to dzień urodzenia uczestnika lub jego dziecka wygrywa. W codziennych losowaniach rozdanych zostanie ponad 500 nagród o łącznej wartości ponad 200 tys. zł. Akcja potrwa 9 tygodni, od 29 kwietnia do 28 czerwca 2019 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Sezon na lody rozpoczyna się wtedy, kiedy za oknem przygrzewa słońce, dlatego w tym roku trwał on od gorącej majówki, aż po ciepłą końcówkę września. Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce bił rekordy sprzedaży. Sprzedaż lodów w majówkę wzrosła aż o 100%, a cały sezon notuje wzrost o ponad 30% w stosunku do roku poprzedniego.

Producent lodów z Nowego Sącza PPL Koral znalazł się w gronie 30 polskich firm wyróżnionych przez London Stock Exchange. Opublikowany przez londyńską giełdę prestiżowy raport obejmuje 1000 inspirujących europejskich spółek 2018 r.

X

Przeczytaj również