Jesteś tutaj

PPL Koral – 40 lat wspomnień Polaków z Koralem

PPL Koral oraz marka Koral obchodzą w tym roku 40-lecie na polskim rynku. Producent będzie świętował je hucznie – zaprezentuje w sumie aż 30 nowości produktowych na jubileuszowy sezon. Dodatkowo założyciele firmy – bracia Koral – aby uczcić jubileusz zachęcą Polaków do wspominania najbardziej radosnych chwil z ostatnich 40 lat. Producent przygotował również loterię urodzinową, w której jubilaci w codziennych losowaniach powalczą o ponad 500 nagród o łącznej wartości 200 tys. zł.

Marka Koral, z okazji swoich 40. urodzin, umożliwi konsumentom przeniesienie w czasie i powrót do beztroskich chwil dzieciństwa i młodości. Jubileuszowy rok zainaugurowała wyjątkową akcją – uruchomieniem internetowej kapsuły czasu, gdzie na specjalnie stworzonej stronie bokochamtechwile.pl każdy z nas może zgłosić zdjęcie, film, uwieczniające miłe wspomnienie. Zgłoszenia do konkursu publikowane są na stronie i tworzą niezwykłą historię wspomnień Polaków z ostatnich 40 lat. Konkurs „Bo kocham te chwile” wystartował na początku lutego, a już dziś na stronie można obejrzeć prawdziwe perełki. Konkurs potrwa do 31 października i podzielony jest na 9 miesięcznych tur. W każdym miesiącu nagradzane są wyjątkowe „chwile”, a wygrani otrzymują nagrody w stylu retro.

Z okazji 40 urodzin marki Koral każdy będzie miał szansę świętować swoje urodziny w wyjątkowy sposób. Pod koniec kwietnia na stronie www.zalodowani.pl  wystartuje „Zalodowana Loteria”, w której każdego dnia nagrodzeni będą aktualni jubilaci. Aby wziąć udział w zabawie należy sprawdzać codziennie wylosowaną szczęśliwą datę urodzenia, kupić loda Koral i zachować paragon. Jeśli wylosowana data to dzień urodzenia uczestnika lub jego dziecka wygrywa. W codziennych losowaniach rozdanych zostanie ponad 500 nagród o łącznej wartości ponad 200 tys. zł. Akcja potrwa 9 tygodni, od 29 kwietnia do 28 czerwca 2019 r.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Producent lodów z Nowego Sącza PPL Koral znalazł się w gronie 30 polskich firm wyróżnionych przez London Stock Exchange. Opublikowany przez londyńską giełdę prestiżowy raport obejmuje 1000 inspirujących europejskich spółek 2018 r.

Sezon na lody rozpoczyna się wtedy, kiedy za oknem przygrzewa słońce, dlatego w tym roku trwał on od gorącej majówki, aż po ciepłą końcówkę września. Tegoroczna dobra passa pogodowa sprawiła, że rynek lodów w Polsce bił rekordy sprzedaży. Sprzedaż lodów w majówkę wzrosła aż o 100%, a cały sezon notuje wzrost o ponad 30% w stosunku do roku poprzedniego.

X

Przeczytaj również