Jesteś tutaj

Gasi pragnienie, rozpala emocje

Ruszyła kampania radiowa dla Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska, która związana jest z rozpoczynającymi się za kilka dni Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn Polska 2014. Jurajska od kilku już lat nosi tytuł Oficjalnej Wody Polskiej Siatkówki.  

Pierwsza odsłona działań radiowych to kampania spotowa na antenie RMF FM i RMF Maxx przygotowująca słuchaczy do kibicowania polskiej drużynie siatkarzy. W kolejnym tygodniu na antenie Radia RMF rozegrany zostanie konkurs dla słuchaczy, w którym do wygrania będą atrakcyjne gadżety siatkarskie, m.in. piłki z podpisami polskich siatkarzy oraz zapasy Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska. Konkurs będzie utrzymany w humorystycznej tonacji, która ma zaciekawić słuchaczy. Naturalna Woda Mineralna Jurajska będzie także sponsorować Fakty Sportowe na antenie RMF FM.

Wsparcie dla dużych wydarzeń siatkarskich dobrze wpisuje się w naszą strategię dla Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska – mówi Danuta Krzemień-Syrek, Szef Działu Marketingu Jurajska – Od kilku miesięcy marka komunikuje się hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”, a sport jest przecież istotnym czynnikiem pozwalającym na zrównoważenie czasu poświęcanego choćby pracy – dodaje Danuta Krzemień-Syrek. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jurajska Junior to woda troskliwa z natury, która napełnia bliskością i promuje ideę kreatywnej zabawy z dzieckiem wspierając jego rozwój i zdrowie.

„Wracamy do szkoły z wodą w plecaku!” – to hasło towarzyszące rebrandingowi wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Kampania ma zachęcić dzieci i ich rodziców do częstszego sięgania po wodę jako jeden z istotnych składników codziennej diety.

X