Jesteś tutaj

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz na YouTube). Ponadto, dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym „Rezerwacja” na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS.  Działania potrwają do końca maja br.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W listopadzie i grudniu 2018 linia dodatków do pieczenia „Ze świata natury” Dr. Oetkera będzie wspierana silną kampanią TV w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Zdjęcia do spotu powstały w Polsce i na Madagaskarze - w królestwie najszlachetniejszej na świecie wanilii. Kampania promuje naturalne składniki pochodzące z miejsc słynących z ich uprawy: wanilię Bourbon z Madagaskaru, cynamon z Cejlonu, cytrusy z Włoch. Linia „Ze świata natury” będzie też intensywnie wspierana w Internecie i prasie.

Nie od dziś wiadomo, że dobre jedzenie poprawia humor. Właśnie dlatego zioła i przyprawy są tak ważne w codziennym gotowaniu. Galeo radzi, aby jesienią i zimą nie żałować w kuchni szczególnie cynamonu, bazylii i oregano.

X