Jesteś tutaj

Koral z wielką loterią KORALIADA

24 kwietnia rozpoczęła  się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała.

Koralowa Loteria Lodowa 2017 KORALIADA trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl. Co tydzień  będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Loteria obejmuje wszystkie lody z asortymentu firmy, a cała akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów PPL Koral.

Gwiazdą KORALIADY jest tegoroczny ambasador marki, Maciek Musiał. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany jest w TVP oraz na kanale Polsat.

Loteria KORALIADA wpisuje się w strategię promocji marki Koral w 2017 roku realizowaną pod wspólnym hasłem „Prawa Korala”. „Prawa Korala” to inspirowane popularnymi Prawami Murphy’ego prawidłowości, jednak w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe... pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię oprócz KORALIADY, składa się spot reklamowy z Maćkiem Musiałem oraz działania w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga.

ZALODOWANI to ludzie, którzy kochają życie i lody Koral. Przekonali się o tym bracia z kanału PitPitShowTV, którzy w zeszłym roku zwyciężyli w konkursie "Grand Błogie Chwile". Konkursowe piosenki chłopców tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaprosili ich do wyjątkowej współpracy. Bracia wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studio i tym samym spełnili swoje marzenie. Piosenka „Zalodowane bity” w hip-hopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i w ciekawy sposób przedstawia ją młodszemu odbiorcy, zachęcając do dołączenia do społeczności "ZALODOWANI".

X