Jesteś tutaj

Lody Koral z „Pogromcami upału” i nowym brand hero - Chłodzimierzem

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem.

„Pogromcy upału.pl” to szereg działań promocyjnych związanych z grą o tym samym tytule, której głównym bohaterem jest Chłodzimierz, nowy brand hero marki Koral. Celem gry jest uzyskanie jak największej liczby punktów w czasie trwania akcji, czyli do 31 sierpnia. Stawką jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz 50 pozostałych nagród pieniężnych, a także cotygodniowe nagrody gwarantowane - 43 smartfony Alcatel.

Grę „Pogromcy upału” można pobrać w postaci aplikacji z Google Play lub App Store. Można w nią zagrać również online, na stronie internetowej www.pogromcyupalu.pl lub na jednym z eventów w ramach nadmorskiego Roadshow. Specjalnie przygotowana na potrzeby ciężarówka Koral odwiedzi Jastarnię, Władysławowo i Międzyzdroje, gdzie oprócz podjęcia rozgrywki na specjalnie przygotowanych w tym celu multimedialnych terminalach do gry, będzie można zrelaksować się w strefie chilloutu oraz schłodzić za pomocą darmowych lodów i zimnych napojów.

Kampania promocyjna obejmuje spoty reklamowe oraz transmisje z eventów w RMF MAXXX, billboardy sponsorskie w Polsacie, materiały POS i reklamę na plażowych przebieralniach. W Internecie, „Pogromcy upału” będą reklamowani w sieci Google, za pośrednictwem Facebook Ads i komunikacji w social media. Akcję wesprą również popularni youtuberzy. Patronem medialnym jest RMF MAXXX, partnerem technologicznym firma Alcatel Mobile.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Oranżada w szklanej butelce, lody śmietankowe na patyku oraz polskie owoce - to kultowe smaki, które Polacy powyżej 40 roku życia wspominają najczęściej – wynika z badań  przeprowadzonych przez Instytut Kantar Polska na zlecenie PPL Koral. Deser, który kojarzymy z dzieciństwem to niezapomniany kogel mogel, który mamy przygotowywały dla swoich dzieci, a prawie połowa Polaków (47%) w pytaniu o wyjątkowy smak sprzed lat wymienia lody śmietankowe na patyku. Takie i wiele innych wspomnień w postaci zdjęć z dzieciństwa i młodości można znaleźć na stronie bokochamtechwile.pl – wyjątkowej internetowej kapsule czasu, która stworzona została z okazji 40 urodziny firmy.

W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez – obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia – firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku. Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na stronie www.bokochamtechwile.pl. Twórcy, powstającej w ten sposób kapsuły czasu, zamieścili już tysiące „wspomnień.” Na kolejnych czekają w konkursie wspaniałe nagrody w stylu retro.

X