Jesteś tutaj

Sto lat pysznych czekolad z Wawelu

Jesienią na ekrany naszych telewizorów powrócą czekolady z Wawelu, od ponad stu lat uwielbiane przez Polaków.

Ogólnopolska kampania reklamowa czekolad Wawel, której hasłem jest „100 lat czekolad”, prezentuje historię produktów Wawel oraz tradycyjną recepturę ich wytwarzania. Spoty są interesującą podróżą w czasie – począwszy od lat 20. ubiegłego wieku, poprzez lata 60. i 80. aż do czasów współczesnych. Reklama pokazuje, że mimo upływu czasu czekolada z Wawelu wciąż ma wielu miłośników, którzy doceniają jej wysoką jakość i wyjątkowy smak.

W spotach prezentowane są czekolady w kilku odsłonach – pyszne nadziewane w popularnych smakach Toffi i Truskawkowym, a także klasyczne produkty – Czekolada Mleczna i Gorzka Krakowska.

Kampania, która jest kontynuacją komunikacji z 2013 roku, będzie emitowana w listopadzie oraz grudniu. Spoty, w wersji aktorskiej 30” oraz 15”, będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Poznań, w którego historię nieodłącznie wpisane jest ponad stuletnie dziedzictwo marki Goplana, zyskał nową atrakcję dla najmłodszych. We wrześniu, na terenie dawnej fabryki czekolady, wystartowały „Czekoladowe Warsztaty Goplana”, adresowane do dzieci  i młodzieży w wieku od 6 do 15 lat.

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

X

Przeczytaj również