Jesteś tutaj

Sto lat pysznych czekolad z Wawelu

Jesienią na ekrany naszych telewizorów powrócą czekolady z Wawelu, od ponad stu lat uwielbiane przez Polaków.

Ogólnopolska kampania reklamowa czekolad Wawel, której hasłem jest „100 lat czekolad”, prezentuje historię produktów Wawel oraz tradycyjną recepturę ich wytwarzania. Spoty są interesującą podróżą w czasie – począwszy od lat 20. ubiegłego wieku, poprzez lata 60. i 80. aż do czasów współczesnych. Reklama pokazuje, że mimo upływu czasu czekolada z Wawelu wciąż ma wielu miłośników, którzy doceniają jej wysoką jakość i wyjątkowy smak.

W spotach prezentowane są czekolady w kilku odsłonach – pyszne nadziewane w popularnych smakach Toffi i Truskawkowym, a także klasyczne produkty – Czekolada Mleczna i Gorzka Krakowska.

Kampania, która jest kontynuacją komunikacji z 2013 roku, będzie emitowana w listopadzie oraz grudniu. Spoty, w wersji aktorskiej 30” oraz 15”, będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier.

26 sierpnia, startuje kampania reklamowa Michałków z Wawelu. Te kultowe słodkości, uwielbiane są przez pokolenia Polaków. Dlatego też hasło przewodnie kampanii – „Znane ze smaku Michałki z Wawelu” – nikogo nie dziwi.

X