Jesteś tutaj

Zakończenie loterii Mlekpolu

Ponad ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować sukces kolejnej loterii „Góra siana do wygrania”. Mlekpol, właściciel marki  Łaciate, przekazał 1111 nagród pieniężnych o łącznej wartości 200 tys. zł.

Kampania reklamowa w mediach oraz informacje na opakowaniach śmietanek Łaciate spowodowały ponad pół miliona odwiedzin na stronie loterii. Konsumenci mogli wziąć udział w zabawie dokonując zakupu dowolnej  śmietanki Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu  i rejestrując paragon w serwisie internetowym.

Największą grupę zgłaszających stanowiły kobiety (85%), a rekordową ilość zgłoszeń do loterii (7439) odnotowano 14 czerwca. Zdecydowana większość zgłoszeń (78%) pochodziła z urządzeń mobilnych – smartfonów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Największe wydarzenie branży spożywczej w Europie i jedno z najważniejszych spotkań jej przedstawicieli odbyło się w Paryżu. Od 21 do 25 października ponad 7200 wystawców prezentowało na targach SIAL produkty oraz innowacyjne rozwiązania dedykowane żywności. Na tak ważnym wydarzeniu nie zabrakło Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

Nowa loteria mleka Łaciate właśnie wystartowała, a w niej nagrody o łącznej  wartości 400 tys. zł. 

X