Jesteś tutaj

Advertisement

Maciej Musiał twarzą marki lodów Koral

Premiera spotu reklamowego z udziałem Macieja Musiała oraz towarzysząca kampanii Wielka Loteria Lodów Koral „Koraliada”, którą promować będzie aktor, rozpocznie się w kwietniu. – W ostatnich latach w naszych reklamach nie było celebrytów, ale uśmiechnięta, pełna energii i luzu młodzież. Wybór Maćka Musiała to naturalna konsekwencją naszych wieloletnich doświadczeń - doskonale wpisuje się w strategię marketingową marki Koral – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. PPL Koral wzbogaca również swoją ofertę o nowe produkty. Ofertę poszerza lody impulsowe „Roll ice” o smaku śmietankowym w truskawkowej polewie sorbetowej, lody w tubce „Squeezy Freezy” o smaku arbuza, a także „Grand Gold Cherry” – śmietankowy z galaretką wiśniową, w belgijskiej czekoladzie. Odrębną grupę produktów, będących odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, stanowią lody bez laktozy „Freely” śmietankowo-czekoladowe oraz lody „Oshee Vitamin” - śmietankowe z wanilią, białkiem i witaminami.

Galeria: 

Podobne artykuły

Ruszyła kampania Łowicza informująca o absolutnej nowości marki – unikalnej ofercie prozdrowotnych dżemów 100% z owoców. W dynamicznych spotach telewizyjnych widzimy, jak moc owoców wręcz eksploduje z każdego słoiczka, a na wielkoformatowych nośnikach pojawiły się grafiki nawiązujące do właściwości składników oraz podkreślające funkcjonalność nowej linii dżemów. 

Chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną to nowa propozycja marki Tygryski. Nowe chrupki są przekąską bezglutenową, wpływają na poprawę trawienia – zawierają dodatek kaszy jaglanej, bogatej w białko oraz witaminy z grupy B. 

X

Przeczytaj również