Koral

ZALODOWANI to ludzie, którzy kochają życie i lody Koral. Przekonali się o tym bracia z kanału PitPitShowTV, którzy w zeszłym roku zwyciężyli w konkursie "Grand Błogie Chwile". Konkursowe piosenki chłopców tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaprosili ich do wyjątkowej współpracy. Bracia wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studio i tym samym spełnili swoje marzenie. Piosenka „Zalodowane bity” w hip-hopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i w ciekawy sposób przedstawia ją młodszemu odbiorcy, zachęcając do dołączenia do społeczności "ZALODOWANI".

Lody to sprawdzony sposób Polaków na radzenie sobie ze złym humorem, ale jemy je również w przypływie radości, ważnych chwilach oraz wyjątkowych miejscach – wynika z przeprowadzonego przez markę Koral badania na temat preferencji lodowych Polaków. Niemal wszyscy Polacy, bo aż 92% są zdania, że jedzenie lodów poprawia im nastrój. Na pytanie o uczucia z jakimi kojarzą się lody 9 na 10 respondentów wskazało radość, kolejne miejsca zajęła przyjaźń i miłość.

Oranżada w szklanej butelce, lody śmietankowe na patyku oraz polskie owoce - to kultowe smaki, które Polacy powyżej 40 roku życia wspominają najczęściej – wynika z badań  przeprowadzonych przez Instytut Kantar Polska na zlecenie PPL Koral. Deser, który kojarzymy z dzieciństwem to niezapomniany kogel mogel, który mamy przygotowywały dla swoich dzieci, a prawie połowa Polaków (47%) w pytaniu o wyjątkowy smak sprzed lat wymienia lody śmietankowe na patyku. Takie i wiele innych wspomnień w postaci zdjęć z dzieciństwa i młodości można znaleźć na stronie bokochamtechwile.pl – wyjątkowej internetowej kapsule czasu, która stworzona została z okazji 40 urodziny firmy.

W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez – obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia – firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku. Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na stronie www.bokochamtechwile.pl. Twórcy, powstającej w ten sposób kapsuły czasu, zamieścili już tysiące „wspomnień.” Na kolejnych czekają w konkursie wspaniałe nagrody w stylu retro.

W szczycie sezonu lodowego rozpoczęła się akcja marketingowa producenta mrożonych przysmaków z Nowego Sącza, nawiązująca do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Jej gwiazdą jest brand hero marki, Chłodzimierz.

9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga.

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaprezentował nowości produktowe 2018 oraz plany marketingowe na bieżący rok.

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem.

Nowością lodową 2017 od marki Koral jest wzbogacenie bestsellerowej linii Grand-Gold o wersję CHERRY. 

24 kwietnia rozpoczęła  się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała. 

Strony

X