sieć Żabka

Żabka rozwija usługę nadania i odbioru paczek w swojej sieci zapewniając klientom jeszcze więcej możliwości w wyborze płatności za przesyłki. Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. Taka forma opłaty za przesyłkę wybierana jest niemal przez co trzeciego kupującego przez Internet.

Ruszył konkurs organizowany przez sieć sklepów Żabka „Ogarnij BIG DATA z Żabką”, który skierowany jest do studentów poznańskich uczelni. Zwycięski zespół odwiedzi amerykańską Dolinę Krzemową, a wszystkie teamy, które przejdą do drugiego etapu, otrzymają nagrody pieniężne.

Sieć Żabka wzbogaca asortyment swoich sklepów o produkty pod marką HAPS. Oferuje klientom 21 różnorodnych, naturalnych przekąsek do zjedzenia „na raz”, z wysoką zawartością odżywczą. Wśród nich znajdują się różne, zaskakujące na rynku mieszanek zarówno słodkich jak i słonych. HAPS dostępny jest w małych, poręcznych opakowaniach z funkcją łatwego otwarcia tzw. laser scoring (cięcie laserowe). 

Sieć Żabka wspólnie z Wyższą Szkołą Logistyki w Poznaniu i innymi partnerami realizuje program wsparcia kadry nauczycielskiej oraz uczniów szkół średnich klas o profilu logistyka i spedycja. Projekt ma przyczynić się do poprawy jakości kształcenia w zakresie logistyki oraz pozwolić młodym ludziom na wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. W jego ramach w szkołach realizowane są spotkania z przedstawicielami Żabki oraz organizowane są praktyki w Centrach Logistycznych sieci.

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.

Od 7 stycznia br. aż do finału, 13 stycznia br. sieć sklepów Żabka wspólnie z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbiera fundusze na rzecz chorych dzieci i zakup specjalistycznego sprzętu medycznego do szpitali dziecięcych. Puszki WOŚP można znaleźć w każdym spośród ponad 5400 sklepów sieci.

Żabka otworzyła sklep w parku handlowym Polkowice, znajdującym się w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta. Placówka w nowym formacie o powierzchni 50 mkw. oferuje szeroki wybór sałatek, kanapek jednodniowych oraz produktów śniadaniowych.

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka Polska od dnia 1 lutego 2019 r. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications.

18 milionów Polaków pije już kawę „na mieście”. Okazuje się, że na małą czarną mamy ochotę rano, aby obudzić siły witalne, ale pijemy ją również dla przyjemności. Jedną z najpopularniejszych sieci convenience, w której Polacy każdego dnia rano piją świeżo mieloną kawę jest Żabka. Teraz sieć przygotowała specjalną akcję dla klientów, w ramach której  do połowy listopada br. rozda dwieście tysięcy specjalnych kubków na darmową kawę w Żabka Café.

Do tej pory do sądów trafiło osiem spraw franczyzobiorców Żabki, którym Państwowa inspekcja Pracy zarzuciła łamanie prawa zakazującego handlu w niektóre niedziele. Wszystkie z tych spraw wygrali przedstawiciele sieci.

Strony

X