soki

Kampania Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness, czyli Poznaj soki owocowe. Dziel się wiedzą. Ciesz bogactwem, to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. 

Polacy rocznie wypijają niemal 3 mld litrów wody, w tym wód smakowych. To najpopularniejszy napój bezalkoholowy, choć na rynku wartym łącznie 12 mld zł najbardziej wartościową kategorią są napoje gazowane. Rynek po stagnacji w ostatnich latach notuje niewielki wzrost, a upalne lato może jeszcze bardziej poprawić wyniki. Z uwagi na rosyjskie embargo potanieć mogą soki jabłkowe.

Dbając o prawidłowy rozwój dzieci oraz kształtowanie ich nawyków żywieniowych Hortex wprowadził nową linię soków marchwiowo-owocowych Hortex Leon w zakręcanych saszetkach. 

Naturalnie pyszne, zdrowe i przygotowane z pasją najpopularniejsze soki (jabłkowy, pomarańczowy) i nektary (porzeczka, multiwitamina) już przed świętami dostępne będą także w cieszących się coraz większą popularnością lekkich, plastikowych, nietłukących się butelkach.

X