Jesteś tutaj

Jerzy Nowotarski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Jurajska Sp. z o.o.

„Poradnik Handlowca”: W odpowiedzi na trend prozdrowotny „Jurajska” wprowadziła do oferty tzw. wody i napoje funkcjonalne. W jaki sposób staracie się przekonać konsumentów, że warto sięgać po tego typu produkty?

Jerzy Nowotarski: W „Jurajskiej” obserwujemy zarówno trendy globalne: wydłużającą się długość życia oraz przechodzenie od konsumpcji w kierunku „ekonomii opieki”, jak i te konsumenckie – aktywne poszukiwanie przez świadomych ludzi łatwo dostępnych rozwiązań wspierających stan naszego zdrowia i poprawiających jakość życia. Podkreślamy zatem w komunikacji do naszych konsumentów, że chronić się przed chorobami oraz poprawić ogólny stan zdrowia można poprzez nawyki właściwego odżywiania, w których nawadnianie i suplementacja podstawowymi minerałami ma kluczowe znaczenie. W działaniach edukacyjnych chcemy aktywnie uczestniczyć jako partner założonej przez Adama Bogacza nowopowstałej Rady Promocji Żywności Prozdrowotnej, której cele są zbieżne z naszym rozumieniem promocji wód funkcjonalnych.

Dynamicznie rośnie rynek wód dla dzieci. Czy w związku z tym zamierzacie rozwijać linie produktów skierowane do tej grupy konsumentów?

Jurajska Sp. z o.o. jako ekspert w temacie wody nie zapomina o tej jakże ważnej grupie docelowej, jaką są dzieci. Wiemy, że woda to najzdrowszy sposób gaszenia pragnienia i taki też produkt zamierzamy dać zarówno dzieciom, jak i matkom. „Jurajska” w najbliższym czasie wprowadzi na rynek średniozmineralizowaną Naturalną Wodę Mineralną dla najmłodszych w opakowaniu 0,33 l z zamknięciem typu niekapek. Funkcjonalne opakowanie, znani bohaterowie na etykiecie, wsparcie telewizji z pewnością przekonają dzieci do tego produktu i zachęcą do picia wody mineralnej, kiedy tylko poczują pragnienie. Wizerunek ułatwi także rodzicom przekonanie swoich pociech do spożywania wody mineralnej. „Jurajska” wie, że zdrowe nawyki żywieniowe należy wpajać dziecku od najmłodszych lat, dlatego też zamierzamy pomóc rodzicom w kształtowaniu takich przyzwyczajeń, oferując im średniozmineralizowaną Naturalną Wodę Mineralną Jurajska.

W Polsce wody w szklanych butelkach jeszcze niedawno dostępne były głównie w gastronomii. Czy coraz większa ich reprezentacja w tradycyjnych punktach handlowych może świadczyć o zmieniających się preferencjach klientów?

W ostatnim czasie rośnie sprzedaż wody w opakowaniach szklanych. Spowodowane to jest wzrostem m.in. ekologicznej świadomości konsumentów, jak również opakowania szklane są bardziej prestiżowe i eleganckie. Nie oznacza to jednak, że wpłynie to na spadek sprzedaży wody w opakowaniach PET. Takie opakowania są lżejsze i wygodniejsze w użyciu, więc na co dzień właśnie wodę w tego typu opakowaniach klienci wybierają. Opakowania szklane wybierane są do użytku domowego, gdyż ich prestiżowy wizerunek pozwala chociażby na postawienie butelek na stole podczas posiłków. „Jurajska” od lat ma w swojej ofercie wodę w szkle, zarówno w pojemności 0,33 l, ale także w opakowaniu 1 l. Naturalna Woda Mineralna Jurajska w opakowaniu szklanym 1 l zyskała w tym roku nowy wizerunek. Bardzo elegancka butelka i etykieta sprawiają, że w krótkim czasie zyskała dużą popularność, która stale rośnie.

Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Nasza strategia opiera się przede wszystkim na wsparciu i promowaniu Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska, inwestycji w nowe i innowacyjne produkty, jak również na rozwoju naszej dostępności na rynku. Nie zabraknie nas także w mediach, od kilku lat systematycznie promujemy tam Jurajską ze smakiem.

Data wydarzenia: 
2013-10-10

Naszym podstawowym celem było stworzenie marki sklepów małego i średniego formatu, unikalnej na polskim rynku handlowym. Chcieliśmy stworzyć nowoczesny polski koncept, który pozwoli nam wykorzystać rozwiązania z powodzeniem stosowane przez zachodnie sieci handlowe.

X